19 Ιαν 2008

Οφέλη από τη διακοπή του καπνίσματος

Τα άμεσα και τα μακροπρόθεσμα οφέλη στην υγεία μετά το κάπνισμα του τελευταίου τσιγάρου είναι :
Μετά από :
20 λεπτά
Η αρτηριακή πίεση επανέρχεται στα κανονικά επίπεδα. Ο αριθμός των σφίξεων ομαλοποιείται (ελαττώνεται). Η θερμοκρασία των χεριών και ποδιών επανέρχεται στο φυσιολογικό (αυξάνει).
8 ώρες
Το επίπεδο του μονοξειδίου του άνθρακα στο αίμα φυσιολογικό, το επίπεδο του οξυγόνου αυξάνει και φτάνει στα φυσιολογικά επίπεδα.
12 ώρες
Σχεδόν όλη η νικοτίνη έχει αποβληθεί από τον οργανισμό.
24 ώρες
Η πιθανότητα καρδιακών επεισοδίων αρχίζει ήδη να μειώνεται.
48 ώρες
Βελτιώνονται η αίσθηση της γεύσης και της όσφρησης.
72 ώρες
Η αναπνοή γίνεται ευκολότερη. Η αναπνευστική χωρητικότητα των πνευμόνων αυξάνεται.
5 ημέρες
Έχουν αποβληθεί από το σώμα τα περισσότερα υποπροϊόντα της νικοτίνης.
2 εβδομάδες έως 3 μήνες
Η κυκλοφορία του αίματος συνεχώς βελτιώνεται.
Το περπάτημα γίνεται ευκολότερο.
Η λειτουργία των πνευμόνων αυξάνει μέχρι 30%.
1 έως 9 μήνες
Λιγότερο λαχάνιασμα.
Αύξηση της ενεργητικότητας του σώματος.
Καλύτερη κατάσταση των πνευμόνων ικανή να αντισταθούν σε μολύνσεις.
1 έτος
Μειώνεται κατά το ήμισυ ο κίνδυνος καρδιακού επεισοδίου.
5 έτη
Έχει ήδη μειωθεί σημαντικά ο κίνδυνος θανάτου από καρκίνο του στόματος και του τραχήλου.
10 έτη
Μειώνεται ο κίνδυνος θανάτου από καρκίνο πνευμόνων και από άλλες μορφές καρκίνου.
15 έτη
Ο κίνδυνος καρδιακών επεισοδίων είναι ο ίδιος με των ανθρώπων που δεν κάπνισαν ποτέ.Όσοι διακόψουν το κάπνισμα αρρωσταίνουν λιγότερο από λοιμώξεις και γενικότερα μειώνουν τις πιθανότητες να εμφανίσουν κάποια από τις ασθένειες που προκαλεί το κάπνισμα. Το σώμα γενικά αποκτά μεγαλύτερη σφριγηλότητα, η αναπνοή είναι καλύτερη και η αντοχή στην κούραση μεγαλύτερη.
Στις εγκύους η διακοπή του καπνίσματος επιτρέπει να φτάσει στο έμβρυο περισσότερο οξυγόνο και να αναπτυχθεί σε πιο υγιείς συνθήκες.

http://www.cancer-society.gr/teensmoke/main.htm
Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία

79 σχόλια:

  1. meta apo afta pou diavasa gia to pws h zwh mou tha kaluterepsei kovodas to kapnisma pistevw pws kai egw mporw na kataferw na kopsw to tsigaro kai na stamathsw katastrefw allo thn ugeia mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαχαιρι,μια κι εξω.μονο ετσι κοβεται.τελος

      Διαγραφή
    2. Δεν περιμενα ότι θα ειχα την δυναμη να κοψω το τσιγαρο, αλλα τα καταφερα, μαχαιρι, εχω να καπνισω 18 μηνες, αφου τα καταφερα εγω ολοι μπορουν, θεληση πρεπει να υπαρχει!

      Διαγραφή
    3. mono me tin thelisi ,kai ego ixa 10 meres na kapniso alla den anteksa kapnisa ena pouro anti gia tsigaro alla sinexizo tin prospathia mou.itan mia stigmi trelas

      Διαγραφή
    4. Καθολου δεν πρεπει..ουτε τζουρα απο τιποτα.ολα τα αλλα ειναι παγιδες

      Διαγραφή
    5. Καθολου δεν πρεπει..ουτε τζουρα απο τιποτα.ολα τα αλλα ειναι παγιδες

      Διαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΡΘΡΟ ΗΔΗ ΤΟ ΕΚΤΥΠΩΣΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΑΝ ΣΤΟΧΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΣΤΑΔΙΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτη η νικοτίνη τι μας κάνει το μυαλό!
    Συνεχως ακούω ανθρώπους να λένε, αφου το έκοψα εγώ, όλοι μπορούν να τα καταφέρουν. Κάθε ένας απο εμάς τους καπνιστές, πιστέυουμε οτι είναι αδύνατον να έρθει η ημέρα που δεν θα ξεκινήσει με τσιγάρο... Ε λοιπόν, τον πάλεψα και εγώ τον εθισμό μου ( μετά απο 10 χρόνια) βιώνω τις 8 πρώτες μέρες μετά τη διακοπή. Η προσπάθεια μου ξεκίνησε 01/06/2011 και βοηθήθηκα πολύ με το βιβλίο του Allen Carr. Εάν το επιθυμείτε και εσείς κατεβείτε στο βιβλιοπωλείο της περιοχής σας και ζητήστε το. "Ο έυκολος τρόπος να κόψετε το κάπνισμα". Με λίγη επιμονή και επιμονή θα βγείτε απο την φυλακή σας, όπως χιλιάδες άλλοι και εγώ, γιατί όχι και εσύ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eχω σταματησει το καπνισμα 13 μερες τωρα μετα απο 14 χρονια φανατικου καπνισματος! Δεν χρησημοποιω καμια συγκεκριμενη μεθοδο και κανενα υποκαταστατο.....απλα το εκοψα (καπνιζα 30-40 τσιγαρα την ημερα!καθε μερα).Ηδη τα οφελη της διακοπης ειναι εμφανη στο σωμα μου....
    Τρια πραγμα μονο χρειαζονται....θεληση,υπομονη και κουραγιο!!!
    Ολοι αξιζουμε μια προσπαθεια.....Καλη Αρχη λοιπον!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλο κουραγιο σε ολους... εκοψα το καπνισμα υστερα απο 20 χρονια τσιγαρου και 30-40 τσιγαρα την ημέρα....διανυω το 2ο χρονο και νιωθω ελευθερια και υ γ ε ι α .... α, με τη μεθοδο "μαχαιρι" δεν γινεται αλλιως, πιστεψτε με..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μετά από 15-16 χρόνια καπνιστής είπα κ γω να το κόψω μαχαίρι!!'εχω τώρα μία βδομάδα και όλα καλά!!κουράγιο μου δίνει ο γιός μου που είναι 3 ετών...για πάρτη του το σταμάτησα!!βλέπω και αυτά που έχετε γράψει κ σεις και πέρνω δύναμη!!καλή επιτυχία να χουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 20 χρόνια καπνιστής με 2 πακέτα την ημέρα αποφάσισα κι εγώ για χάρη του γιου μου να το κόψω. Μαχαίρι. Σήμερα κλείνω δυο εβδομάδες καθαρός και ήδη νιώθω καλύτερα. Οι πρώτες μέρες ήταν πάντως κόλαση. Μετά τις 7-8 μέρες όμως καλυτερεύουν τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία σε όλους που προσπαθουν να το κόψουν...!! 27/5/11 έκανα το τελευταίο μου τσιγάρο. Καπνιζα επι 16 χρόνια....Τωρα πια είμαι ελευθερος και υγιής....Και δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου να το ξαναρχίσει ΠΟΤΕ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 15 χρόνια φανατική καπνίστρια, καπνίζοντας στριφτό (1 καπνό κάθε 1,5 με 2 ημέρες)το έκοψα 26/10/2011 και πραγματικά αισθάνομαι άλλος άνθρωπος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 08/01/2012 η πρωτη μου μερα χωρις τσιγαρο, εως σημερα δεν το εχω ακουμπησει στα χερια μου... ελπιζω να τα καταφερω ! Αισθανομαι καλυτερα μερα με την μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. στις 14 Φεβρουαριου του Αγιου βαλεντινου στις 6 και τεταρτο το απογευμα καπνισα το τελευταιο μου τσιγαρο.Για χατιρι του παιδιου μου που εκεινη τη μερα ειχαν μαθημα για το ποσο κακο κανει το τσιγαρο δεν το αγγιξα και νιωθω πολυ καλυτερα μετα 5 μερες μονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. όλα ειναι παιχνίδια μυαλού,νομίζουμε οτι το χρειαζόμαστε το τσιγάρο,κυρίως σε στιγμές χαλάρωσης,κάτι σα παρέα.Αλλά αναρωτηθήτε όταν το πρωτοδοκιμάσαμε σαν έφηβοι,όπως και την μπύρα,είπαμε ουάου τι ωραία γεύση;Εγώ θυμάμαι οτι έφτυσα και λίγο απο την αηδία!Κάναμε το κεφι μας τότε που κράτησε δεκαετίες ίσως και τώρα είναι καιρός να επιστρέψουμε στην εποχή της παιδικής μας αθωότητας,που δεν είχαμε τίποτα απο όλα αυτά ανάγκη,κάντε το χωρίς να καταπιέζεστε,πείτε πως δεν καπνίσατε ποτέ!Προσωπικά συνεχίζω την προσπάθεια μου εδω και 3 βδομαδες,ειμαι με ένα μπουκαλακι νερό συνεχεια και ξεγελαω τον οργανισμο μου,ο καθενας μπορει να βρει οτι τον βολευει,και να επιβραβεύετε τον εαυτό σας με μικροδωράκια καθε βδομάδα,τα 4 ευρώ ξέραμε να τα δίνουμε μερα παρά μέρα,οποτε με 20 ε την βδομαδα παιρνεις ενα μπλουζακι ή καλλυντικο!
    και καλό ειναι να ζητησετε συμβουλη απο καποιο ιατρειο διακοπης καπνισματος αν μελλοντικα ''υποτροπιάσω''μετα απο πχ 8 μήνες,τι μπορω να κανω,καλή αρχη και καλή δύναμη,Άρτεμις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαίρετε και από εμένα , σε λίγες ημέρες θα κλείσω τους εννιά μήνες κόβοντας το τσιγάρο μαχαίρι.Κάπνιζα από τα δεκατέσσερα camel , αυτό που με βοήθεισε καταλυτικά είναι η βαθύτερη ( κατά την γνώμη μου )επίγνωση της διαδικασίας.Προσωπικά θεωρώ ότι η ευχαρίστηση που νιώθουμε με το άναμμα κάθε τσιγάρου ταυτίζεται με την ανακούφιση από την " αναπλήρωση ελλείμματος " της νικοτίνης , κάνοντας συνεχώς νέο κύκλο : στέρηση - άνναμα τσιγάρου – αποκατάσταση τιμών νικοτίνης - ευχαρίστηση ! ( όπως ακριβώς και τα ναρκωτικά ) Διαπίστωσα επίσεις ότι δημιούργησα στη εφηβεία μου μια ανάγκη , για να καλύψω λόγους επιβεβαίωσης , υπεροχής , αμηχανίας , αίσθησης ότι ανήκω κάπου , και ψευδαίσθησης ότι εκτονώνομαι , κάτι που με τον παρών τρόπο αντίληψης δεν έχει κανένα λόγο χρησιμότητας και αλήθειας για το δικό μου σήμερα. Της παραπάνω σκέψεις αφού της επιβεβαίωνα καθημερινά ( και αβίαστα ) σε ένα βάθος χρόνου προέκυψε από μόνη της ( εσωτερικά ) η ανάγκη για την διακοπή , αφού η υποσυνείδητη εκτίμηση τον δυο επιλογών , έδειχνε την κατεύθυνση ! Το τσιγάρο δεν λύνει κανένα απολύτως πρόβλημα , αντίθετα προσθέτει τρία σοβαρά προβλήματα : ως γνωστό στην υγεία , στην τσέπη , αλλά το χειρότερο με την ψευδαίσθηση της ανακούφισης - ευχαρίστησης ( που όπως προείπα αφορά το αποτέλεσμα από την " αναπλήρωση και μόνο ελλείμματος της νικοτίνης" ) είναι η αδράνεια απέναντι στα προβλήματα μας , αφού αντί να καταβάλουμε την ανάλογη προσπάθεια για να τα λύσουμε επιλέγουμε τον εύκολο , γρήγορο , αλλά "μη αποτελεσματικό" τρόπο ! Και τελευταία κάτι που με βοήθεισε πάρα πολλή είναι το τρέξιμο στο γήπεδο , η ευεξία που μου δίνει , είναι το μέγιστο ως ανταμοιβή !
    Θα χαρώ αν κάτι από τα παραπάνω φανεί χρήσιμο σε όποιον ενδιαφέρεται να κόψει το κάπνισμα , καλή επιτυχία !
    Σταύρος Χατζηγιαννίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαίρετε και από εμένα , σε λίγες ημέρες θα κλείσω τους εννιά μήνες κόβοντας το τσιγάρο μαχαίρι.Κάπνιζα από τα δεκατέσσερα camel , αυτό που με βοήθεισε καταλυτικά είναι η βαθύτερη ( κατά την γνώμη μου )επίγνωση της διαδικασίας.Προσωπικά θεωρώ ότι η ευχαρίστηση που νιώθουμε με το άναμμα κάθε τσιγάρου ταυτίζεται με την ανακούφιση από την " αναπλήρωση ελλείμματος " της νικοτίνης , κάνοντας συνεχώς νέο κύκλο : στέρηση - άνναμα τσιγάρου – αποκατάσταση τιμών νικοτίνης - ευχαρίστηση ! ( όπως ακριβώς και τα ναρκωτικά ) Διαπίστωσα επίσεις ότι δημιούργησα στη εφηβεία μου μια ανάγκη , για να καλύψω λόγους επιβεβαίωσης , υπεροχής , αμηχανίας , αίσθησης ότι ανήκω κάπου , και ψευδαίσθησης ότι εκτονώνομαι , κάτι που με τον παρών τρόπο αντίληψης δεν έχει κανένα λόγο χρησιμότητας και αλήθειας για το δικό μου σήμερα. Της παραπάνω σκέψεις αφού της επιβεβαίωνα καθημερινά ( και αβίαστα ) σε ένα βάθος χρόνου προέκυψε από μόνη της ( εσωτερικά ) η ανάγκη για την διακοπή , αφού η υποσυνείδητη εκτίμηση τον δυο επιλογών , έδειχνε την κατεύθυνση ! Το τσιγάρο δεν λύνει κανένα απολύτως πρόβλημα , αντίθετα προσθέτει τρία σοβαρά προβλήματα : ως γνωστό στην υγεία , στην τσέπη , αλλά το χειρότερο με την ψευδαίσθηση της ανακούφισης - ευχαρίστησης ( που όπως προείπα αφορά το αποτέλεσμα από την " αναπλήρωση και μόνο ελλείμματος της νικοτίνης" ) είναι η αδράνεια απέναντι στα προβλήματα μας , αφού αντί να καταβάλουμε την ανάλογη προσπάθεια για να τα λύσουμε επιλέγουμε τον εύκολο , γρήγορο , αλλά "μη αποτελεσματικό" τρόπο ! Και τελευταία κάτι που με βοήθεισε πάρα πολλή είναι το τρέξιμο στο γήπεδο , η ευεξία που μου δίνει , είναι το μέγιστο ως ανταμοιβή !
    Θα χαρώ αν κάτι από τα παραπάνω φανεί χρήσιμο σε όποιον ενδιαφέρεται να κόψει το κάπνισμα , καλή επιτυχία !
    Σταύρος Χατζηγιαννίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αρρωστησα και σε λιγες ωρες θα μαθω τους πονους που ειχα στην κοιλιακη χωρα,ξερω πως ισως να μην σχετιζονται οι πονοι με το τσιγαρο...αλλα το εκοψα εδω και 2 μερες αν και στο παρελθον ειχα κανει απειρες προσπαθειες να το κοβω και μετα να ξαναπεφτω στην παγιδα...ειχα αρχισει να κουραζομαι απο αυτην την κατασταση...διαβασα αρκετα βιβλια γι αυτο μιλησα με πολλους ανθρωπους γι αυτο...ωσ που πριν 2 μερες μου προεκυψε προβλημα υγειας και δεν θελησα να επιβαρυνω τον οργανισμο μου καπνιζοντας οντας αρρωστη.
    εχω ηδη μπει στην διαδικασια και στην ψυχολογια πως το να παιζουμε παιχνιδια με το τσιγαρο δεν μασ προσφερει τιποτα απο μια μεγαλη ΠΑΓΙΔΑ που ολοι οι καπνιστες βιωνουν.
    θελω να ειμαι απο την αλλη πλευρα εκεινης....της ζωης...!σασ συνιστω παντως να διαβασετε το βιβλιο του ΘΑΝΑΣΗ ΑΠΟΣΤΟΠΟΥΛΟΥ,SKEFTOMAI.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ.
    Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΡΑΤΗΣΕ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΣΤΕΡΗΣΗ.
    ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΚΑΠΝΟΣ ΓΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ, ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΚΑΠΝΟΣ 13 ΜΕΡΕΣ! ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ!
    ΚΑΙ Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ, ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ!
    ΚΑΝΩ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΠΟΙΟ ΑΝΕΤΑ, ΜΥΡΙΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΜΑΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΛΙΜΠΙΝΤΟ ΣΤΑ ΥΨΗ!
    ΣΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 3 μηνες χωρις τσιγαρο!!θα σβήσω ακόμα μια γραμμή από την λίστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ta sygxarithria m paidia grapste k alla tetoia mhpws epireasoun tn
    egefalo m mexri tote synexizw k kapnizw :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. KOΨΤΟ ΤΩΡΑ !!!
      25 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΠΝΙΖΑ....ΠΟΣΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ??...ΕΔΩ Κ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΦΤΑΣΗ 60 Κ 70 ΤΣΙΓΑΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ....ΤΟ ΟΤΙ ΖΩ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΕΙΛΩ ΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΙΝΩ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΘΟΛΟΥ !
      ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΠΡΟΕΡΓΑΣΙΑ 3 ΗΜΕΡΩΝ ΜΕ 20 ΜΕΤΑ 15 Κ ΜΕΤΑ 12 ΤΣΙΓΑΡΑ !
      ΑΥΡΙΟ ΞΕΚΙΝΑΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ 17/1/3013
      ΣΚΕΨΟΥ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΗΣ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ...Κ ΟΧΙ ΝΑ ΣΕΡΝΕΣΕ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ !!
      ΑΠΟΦΑΣΗ ΖΩΗΣ ....ΓΙΑ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗ ΖΩΗ !!!
      ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΗΣ ...ΕΓΩ ΑΥΡΙΟ ΞΕΚΙΝΑΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΙΣ 4Κ30 ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ...3 ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΑΝΑΒΩ ΟΥΤΕ ΕΝΑ !!
      ΠΙΝΩ ΝΕΡΟ ΟΤΑΝ ΝΙΩΘΟ ΤΗ ΝΙΚΟΤΙΝΗ ΝΑ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Κ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ!
      ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ Κ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΟ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Κ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ...ΕΙΜΑΙ 45 Κ ΚΑΠΝΙΖΩ ΑΠΟ ΤΑ 20 !!!
      ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΙΧΙΑ ΑΝ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΗΣ !!

      Διαγραφή
  20. Κόψτε την μ@*@/κια ρεεε! Τις πρώτες μέρες είναι δύσκολα, αλλά μετά πολύ καλύτερα. Θέληση να υπάρχει, τίποτε άλλο!! Όλοι μπορούν! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλησπερα σημερα ειναι η πεμπτη μερα χωρισ ουτε ενα τσιγαρο πιστευω αυτη τη φορα να τα καταφερω ...καλη τυχη σε ολα τα παιδια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητές/οί,
    Είμαι 39 ετών και είχα καπνίσει πάνω από 250 χιλιάδες τσιγάρα. Το είχα κόψει πάνω από τρία χρόνια και υποτροπίασα κάτω από τη λογική του τσιγάρου της απόλαυσης. Ωστόσο ΈΝΑ τσιγάρο ισοδυναμεί με ξεκίνημα του καπνίσματος. Για την οριστική απεμπλοκή από το κάπνισμα θα πρέπει να αισθανθείτε ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ. Η απάντηση σας στην προσφορά ενός τσιγάρου θα πρέπει να είναι τρεις λέξεις "ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΔΕΝ ΚΑΠΝΊΖΩ" Θέλοντας να συνεισφέρω με την δίκη μου 20ετη εμπειρία ως καπνιστής έχω ξεκινήσει την συγγραφή ένα βιβλίου για την παγίδευση και εξάρτηση σε ουσίες και την απελευθέρωση.
    Ευχαριστώ. Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλησπέρα!
    "αφού το έκοψα εγώ μπορούν όλοι" ή "όλα είναι στο μυαλό" ..
    Δεν είναι καθόλου τυχαίο που όσοι τα καταφέραμε, έστω μέχρι τώρα, εκφραζόμαστε με αυτές τις δυο φράσεις...δεν είναι ούτε κοινότυπες, ούτε απλές. Είναι η μεγαλύτερη αλήθεια!! Είναι η πραγματικότητα!!
    Σε λίγες ημέρες, κλείνω ένα χρόνο χωρίς αυτό, ενώ υπήρξα για 17 χρόνια "αιχμάλωτή" του. Νιώθω πολύ περήφανη με τον εαυτό μου που πια δεν μου κάνει κουμάντο!! Μου αφέσει που πια ζω χωρίς αυτό κι αυτό χωρίς εμένα!!.. κι ας ζορίστηκα...άξιζε! Καλή επιτυχία σε όλους μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 2 μηνες χωρις τσιγαρο και συνεχιζω ελευθερια και υγεια παιδια 8ελληση να υπαρχει και ολα γινονται καλα εγω το εκοψα γιατι ειχα φαρυγγιτιδα αλλα ενα κακο εφερε ενα καλο 23/7/2012 οποιος επυθιμει να το κοψει μονο μαχαιρι αλλιως δεν γινεται καλο κουραγιο σε οποιον επιθιμει να το κοψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σήμερα είναι η 4η μέρα που δεν έχω καπνίσει.
    Δεν το έχω πει σε κανέναν γιατί δεν αντέχω αυτή την πίεση:
    "κάπνισες κανένα?"
    έτσι λέω ψέματα πως καπνίζω ακόμα όταν χρειαστεί!!!!
    χαχαχαχαχαχα
    Είναι λίγο ανάποδο αλλά το θέμα είναι να τα καταφέρω.. όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα.
    Είναι η 2η φορά στην ζωή μου που το προσπαθώ σοβαρά. Την πρώτη δεν τα κατάφερα. Άναψα τσιγάρο στην 22η μέρα.. :-(
    Τώρα μόλις περάσω αυτή την μέρα νομίζω θα πάρω πολύ δύναμη..
    Είναι δύσκολο..
    Αλλά αυτή την φορά έχω ένα παιδάκι που με βλέπει να καπνίζω και στεναχωριέται.. οπότε πιστεύω αυτή την φορά θα τα καταφέρω!!
    Κουράγιο σε όλους !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλησπερα!ειμαι 29 ετων και καπνιζα απο τα 14.παντα ομως καπνιζα λιγο,σε σημειο που ολοι γυρω μου μου ελεγαν πως αν καπνιζαν τοσο λιγο δεν θα το εκοβαν ποτε.γυρω στα 6-8 τσιγαρα μεσο ορο(καπνιζα εναμισυ πακετο με αλκοολ αλλα καθολου για 1-2 μερες).το εχω κοψει απο 1/9/2012.η αναπνοη βελτιωθηκε και ξυπναω πραγματικα αλλος ανθρωπος!!νιωθω και λιγο αβολα γιατι παντα ενδομυχα,και οχι απο φθονο,αντιπαθουσα τους μη καπνιστες και γενικως τους ανθρωπους που δεν ενδιδουν στους πειρασμους(με δηλητηριασε ο οσκαρ γουαιλντ για παντα...),αλλα σωματικα νιωθω ευχαριστα και διοχετευω την ενεργεια μου σε αλλη "ακολασια" οπου με την διακοπη του καπνισματος αυξανονται οι επιδοσεις αρδην...αυτα και καλο κουραγιο σε ολους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μετά από 30 χρόνια καπνιστής με 2,5 πακέτα /ημέρα , έκοψα εδώ κ 10 μέρες το κάπνισμα "μαχαίρι" Το έκοψα δεν μου το κόψανε,και ήδη αισθάνομαι διαφορετικός,είναι θέμα ...μυαλού ,δεν με συγκινεί πλέον, και πιστέψτε με αν γνώριζα ότι ήταν τόσο εύκολο θα το έκοβα εδω κ χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΓΑΡΟ 27 ΗΜΕΡΕΣ.ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΝΤΕΧΩ.ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΟ.ΙΔΩΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λοιπον,η δικη μου περιπτωση.... εδω κ 3 χρονια το εχω κοψει,αλλα το κακο ειναι οτι το κοβω και το ξαναρχιζω.2μηνα 3μηνα εως και 5 μηνες εχω φτασει.
    δοκιμασα με ηλεκτρονικο τσιγαρο.μακρια,μη το δοκιμασει κανεις γιατι σε βαζει στο τριπακι να καπνισεις(τουλαχιστον εμενα).τσιχλες,η αληθεια ειναι οτι μονο ετσι εφτασα τους 5 μηνες αλλα οταν επρεπε να κοψω και τις τσιχλες κατευθειαν πηγαινα στο τσιγαρο παλι.τωρα δοκιμαζω χωρις τιποτα και απ'οτι βλεπω ειναι πολυ καλυτερα αλλα πολυ πιο δυσκολα.στην ουσια ειναι ο μονος τροπος για να πεις κοβω το τσιγαρο.με ολα τα υποκαταστατα δεν το κοβεις,απλα λαμβανεις και παλι νικοτινη απλα με αλλο τροπο.τωρα καταλαβαινω στην ουσια ολα τα σκατα που ειχαν μαζευτει μεσα μου τοσα χρονια,να τα αποβαλλει ο οργανισμος.πολυ ζορισμα αλλα αξιζει.ειδικα οταν εχεις φτασει σε σημειο να το καπνιζεις,να μη το ευχαριστιεσαι οπως καποτε και να σε ενοχλει και πολυ κιολας.καλη τυχη σε ολους και κυριως μακρια απο χαπια διακοπης καπνισματος.πολλες παρενεργειες κυριως ψυχολογικες.ο γιατρος μου με παροτρυνε να το κοψω στεγνα χωρις τιποτα.οποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεια σας.38 χρονια καπνιστρια των δυο πακετων την ημερα.Το τελευταιο μου ηταν στις 13.11.12.....Τριτη και 13.Την επομενη εκανα βελονισμο και αυτο ηταν..παω υπεροχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γειά σας, έχω κόψει το κάπνισμα εδώ και 2 μήνες! Νιώθω πολύ περήφανη και το προτείνω σε όλους. Η διαφορά στο σώμα και στη διάθεση επιβραβεύουν τις προσπάθειες μου κάθε μέρα! Προσθέστε χρόνια υγείας στη ζωή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. παιδια καλησπερα διεκοψα το τσιγαρο λογο φαρυγγιτιδας εδω και 6 μηνες. να μην λεω και ψεματα εκανα μερικες φορες αλλα αηδιαζα και καταλαβα οτι δεν το χρειαζομαι στον οργανιζμο μου καπνιζα 7 χρονια μερικοι λενε δηθεν οτι το ξεκινησα για διαφορους λογουσ εγω το ξεκινησα για μαγκια (μαλακια εκανα τελος παντων) με το που το κοψεις βλεπεισ διαφορα μεσα στην ημερα εγω ευχομαι οποιος βλεπει την σελιδα να αλαζει νοοτροπεια και να το κοψει . προσωπικα οι 4-5 πρωτες μερες ειναι λιγο δυσκολες αναλογα με το ποσο καπνιζε ο καπνιστης/ρια . μετα ομως εχεις την ευκαιρια να απολαυσεις μια ζωη χωρις αυτο το προιον θανατου . ενα συν ειναι οτι οταν θα πατε για υπνο θα ειναι πολυ αναλαφρος και χωρις ροχαλισματα αλλα ειναι και πολλα αλλα εξτρα συν. παιδια ευχομαι σε καθε ανθρωπο να μπορεσει να παλεψει και να κοψει αυτη την ασχημη εξαρτηση. 27/8/12

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΣΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗ.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΤΙΚΟ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑ,ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΕΚΟΨΑΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ ΜΟΛΙΣ 40 ΩΡΕΣ ΑΚΑΠΝΟΣ.ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ.ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΚΡΑΤΗΣΑΝ 4 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ 1 ΜΗΝΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
    ΚΑΠΝΙΖΩ 25 ΧΡΟΝΙΑ (42 ΕΤΩΝ) 1 ΜΕ 1,5 ΠΑΚΕΤΟ ΤΗ ΜΕΡΑ.
    Τ Ο Σ Ι Χ Α Θ Η Κ Α !!!!!!!!!!

    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΚΑΠΝΙΖΑ ΓΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ, ΑΠΟ 15 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΚΟΨΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΜΗΝΕΣ. ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΟΨΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΕΡΑ. ΚΟΨΤΕ ΤΟ , ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα σε όλους.Κάπνιζα για ένα μήνα 1-2 τσιγάρα την ημέρα σε μια περίοδο προετοιμασίας θα έλεγα. Πλέον μια εβδομάδα χωρίς.Μου λείπει κάποιες στιγμές περισσότερο σαν σκέψη ,σαν δυνατότητα.Απο καιρό τριγυρνούσε στο μυαλό μου ,αλλα όλο έλεγα,-"αστο τώρα ,πιο μετα έχω διάφορα αυτή τη περίοδο".12 χρόνια το θεωρούσα συντροφιά στη χαρά στη λύπη στα προβλήματα της καθημερινότητας.Μόνο που συνειδητοποίησα ό,τι δεν ήταν συντροφιά αλλά ο δεσμώτης μου. Είναι θέμα περηφάνειας και αξιοπρέπειας πλέον.Θέμα ελευθερίας.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΚΑΠΝΙΖΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ.ΤΩΤΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΓΑΡΟ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΧΑΠΙΩΝ,ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΣΕ ΙΑΤΡΕΙΟ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ.ΟΤΑΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ Η ΓΙΑΤΡΟΣ ΑΝ ΜΟΥ ΛΥΠΕΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 14 ΗΜΕΡΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΙΠΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΛΥΠΕΙ Η ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΩΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.Ή ΑΥΤΟ Ή ΕΜΕΙΣ!!!ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΟΨΕΤΕ ΑΠΛΑ ΜΗ ΤΟ ΞΑΝΑΒΑΛΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ (ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ),ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. DELETE ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ FOR EVER!!!!!! ΜΕΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ Η ΣΚΕΨΗ : "ΜΠΟΡΩ!!!ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ!!!ΔΕΝ ΜΑΣΑΩ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΣΗΜΕΡΑ ΚΛΕΙΝΩ 3 ΜΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟ. ΕΙΜΑΙ 5 ΚΙΛΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΥΠΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΖΩ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΜΕΡΑ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΑΠΟΦΑΣΗ.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΜΑΙ 10 ΜΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΠΟΣΑ ΚΑΛΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ.ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΗΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΖΟΡΙΚΟΣ ΜΕΤΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΚΑΛΑ. ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΣΤΑ ΙΑΤΡΕΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΑ.ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΕΤΕ ΜΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ. ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΑΣ. ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΤΕ ΑΛΛΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟ. ΠΗΡΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 7 ΚΙΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΑ 5 ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ. ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΥΛΟΠΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ, ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ.ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ.ΑΠΛΑ ΖΗΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ!!!!!!!! ΚΟΡΙΤΣΙΑ ( ΚΑΙ ΑΓΟΡΙΑ ΦΥΣΙΚΑ) ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.... ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΜΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΛΑΜΠΕΙ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  38. Μετά από 20 χρόνια με 24 τσιγάρα μέση ημερήσια κατανάλωση, έχω καπνίσει κάπου 175,000 τσιγάρα μέχρι εδώ.. Τώρα, δεύτερη μέρα 'καθαρός', τρίτη φορά που προσπαθώ... Η πρώτη κράτησε 2 μήνες, η δεύτερη 6 μήνες, ελπίζω η τρίτη να είναι και η καθοριστική... Καλή δύναμη σε όλους όσους το αποφασίζουν, οι καιροί δε βοηθούν κανένα, αλλά ας κάνουμε κάτι για να νιώσουμε καλύτερα με τον εαυτό μας τώρα που όλα γύρω γκρεμίζονται..
    Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. KΑΠΝΙΖΑ ΑΠΟ 17 ΧΡΟΝΩΝ ΓΥΡΩ ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ(20-30) ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ. ΤΟ ΕΚΟΨΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΧΑΠΙΩΝ ΑΠΟ ΓΙΑΤΡΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ . ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ 47 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΟΝΤΑΙ ΜΗ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ....ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΗΜΟΥΝ ΚΑΠΝΙΣΤΡΙΑ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ ΤΩΡΑ...ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΚΑΜΙΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΤΙ ..ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
    ΔΙΑΝΥΩ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ 24 ΩΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΓΑΡΟ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΜΟΥ.ΚΑΠΝΙΖΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ , ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΤΗ ΜΕΡΑ. .ΕΙΜΑΙ 30 ΧΡΟΝΩΝ . ΑΣ ΕΛΠΙΣΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΤΟ ΚΑΚΟ.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΠΝΙΖΑ 33ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΟΨΕΙ ΜΟΝΟ 6ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ Κ ΞΑΝΑΡΧΙΣΑ ΟΛΟ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΩ Κ ΟΛΟ ΑΝΕΒΑΛΑ Κ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΩ ΣΑΝ ΤΡΕΛΛΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΣΥΝΘΗΜΑ Η ΧΩΡΟ................ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ 20/3/13 ΝΑ ΚΑΠΝΙΣΩ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ ΣΤΡΙΦΤΟ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΑ ΑΡΓΑ Κ ΤΟ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ...............ΣΧΕΔΟΝ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΠΝΙΣΑ ΠΟΤΕ.ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΚΑΠΝΙΖΑ Κ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ Κ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΥΑΛΟΥ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΤΟΚΑΝΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΟΥΧΕ ΒΓΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΥΝΑΜΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ................ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Σ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ Κ ΑΒΙΑΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Kapniza 15 xronia, stamatisa edw kai ena misi mina kai athloume sxedon kathimerina, allos antropos ime pia niwthw 10 xronia neoteros

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πριν ενα λεπτο εκανα το τελευτεο........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ρε παιδιά μήμπως το έχουμε κάνει πιά ολόκληρο θέμα την διακοπή του τσιγάρου?Είναι πολύ απλό!Λές το κόβεις και τέλος! κάνουμε λές και δεν θα ξαναπιούμε νερό η ότι δεν θα κάνουμε σεξ, και ουσιαστικά με τα μπράβο, τα έτσι και τα αλλιώς που ανταλλάσσουν οι πρώην καπνιστές κυρίως,αλλά και καταθέτοντας αυτά που νιώθουν κατα τις πρώτες μέρες διακοπής, κάποιος που θέλει να το διακόψει του φαίνεται ''βουνό!΄΄.Ούτε μπράβο θέλει ούτε τίποτα!δηλαδή για το αυτονόητο ότι δεν πρέπει να καπνίζω θα περιμένω να μου πουν ''μπράβο''?Έλεος!Το κόβεις και τέλος..Ναι έχεις ένα σύνδρομο στέρησης στην αρχή, αλλά προσωπικά όσο θυμάμαι τον κολλητό μου στο φέρετρο την ώρα που τον έκλειναν στην γούβα που πήγε από καρδιακή προσβολή στα 39 του λόγω τσιγάρου (αυτό η νεκροψία το έβγαλε) ούτε στέρηση ένιωσα ούτε τίποτα. Άπλα αποφάσισα να μείνω με τους ζωντανούς. Τοσο απλό!και δεν θέλω μπράβο!Είναι αυτονόητα κάποια πράγματα. Θέλω να ζήσω! Τοσο απλό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ρε παιδιά μήμπως το έχουμε κάνει πιά ολόκληρο θέμα την διακοπή του τσιγάρου?Είναι πολύ απλό!Λές το κόβεις και τέλος! κάνουμε λές και δεν θα ξαναπιούμε νερό η ότι δεν θα κάνουμε σεξ, και ουσιαστικά με τα μπράβο, τα έτσι και τα αλλιώς που ανταλλάσσουν οι πρώην καπνιστές κυρίως,αλλά και καταθέτοντας αυτά που νιώθουν κατα τις πρώτες μέρες διακοπής, κάποιος που θέλει να το διακόψει του φαίνεται ''βουνό!΄΄.Ούτε μπράβο θέλει ούτε τίποτα!δηλαδή για το αυτονόητο ότι δεν πρέπει να καπνίζω θα περιμένω να μου πουν ''μπράβο''?Έλεος!Το κόβεις και τέλος..Ναι έχεις ένα σύνδρομο στέρησης στην αρχή, αλλά προσωπικά όσο θυμάμαι τον κολλητό μου στο φέρετρο την ώρα που τον έκλειναν στην γούβα που πήγε από καρδιακή προσβολή στα 39 του λόγω τσιγάρου (αυτό η νεκροψία το έβγαλε) ούτε στέρηση ένιωσα ούτε τίποτα. Άπλα αποφάσισα να μείνω με τους ζωντανούς. Τοσο απλό!και δεν θέλω μπράβο!Είναι αυτονόητα κάποια πράγματα. Θέλω να ζήσω! Τοσο απλό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 4 ΜΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΩ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ειμαι 36 χρονων και καπνιζα απο τα 14 το λιγοτερο δυο πακετα την ημερα...δεν το εκοψα απο μονος μου , μου το εκοψαν πριν απο δυο μηνες οι γιατροι και μετα απο μια εγχειρηση στο λαρυγγα ποθ εκανα...μετα απο δυο μηνες εννοειται οτι το ζηταει τρελα ο οργανισμος μου αλλα θα κανω τα παντα να μη το ξαναβαλω στο στομα μου...ετσι και για χαρη του πατερα μου που τον εχασα απο καρκινο και καπνιζε και αυτος σαν τρελος...μαγγες δν ειναι αστειο...οσοι δν καπνιζετε,μακρια!!οσοι καπνιζετε ηρθε η ωρα να πεταξετε αυτη την αρρωστεια απο πανω σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Βλέποντας όλα αυτά τα σχόλια σκέφτηκα να γράψω κι εγώ την δική μου ιστορία μήπως και μπορέσω να πείσω έστω και ένα ακόμα άτομο να κόψει το κάπνισμα!
    Είμαι 35 ετών και κάπνιζα από τα 15 χωρίς διακοπή έστω και για μια μέρα... Αποφάσισα να σταματήσω να καπνίζω στις 3 Σεπτεμβρίου και μετά από 1,5 μήνα, αισθάνομαι ήδη τα οφέλη στον οργανισμό μου από την απεξάρτηση μου απ'το τσιγάρο. Όπως μου έλεγαν όλοι, μια απόφαση είναι και τίποτα άλλο! Τις 4 πρώτες μέρες με πείραξε, σήμερα δεν το σκέφτομαι ακόμα και όταν κάθομαι με καπνιστές! Έχω ένα κοριτσάκι 2,5 ετών και περιμένω και το δεύτερό μου παιδί τον Απρίλιο. Νομίζω ότι γι'αυτά και μόνο αξίζει να πάρουν όλοι αυτή την απόφαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Γεια σε ολουσ κ συγχαριτηρια για τισ πολιτιμεσ πρισπαθειεσ σασ! Εγω καπνιζα 10 χρονια κ το εχω κοψει 10 μερεσ νιωθω πολυ περιφανη με τον εαυτο μ κ αυτο ειναι κινητρο να συνεχισω το μονο που χρειαζεται ειναι θεληση υπομονη κ επιμονη στο στοχο ! Ξυπνασ κ νιωθεισ αλλοσ ανθρωποσ! Μπορειτε να το νικησετε ΟΛΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Pame dunata 1 vdomada xwris tsigaro 15 xronia kapnistis 2 paketa tsigara k kapno kapote apo ta 13 m arxisa apo magkia idi exoume polla problimata omws pia de mporw na exw k t tsigaro sta podia m protimw eleutheros k arxisa na gymnazome pali san athlitis pou imouna krima ta xronia mas p fagame sti nikotini DYNATOI OLOIIII

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Είναι η τέταρτη ημέρα χωρίς τσιγάρο! Επιτέλους νιώθω καλύτερα..Είναι απίστευτο το πόσο αυξάνεται η αυτοεκτίμηση σου όταν καταφέρεις να νικήσεις τις αδυναμίες σου! Παίρνεις τα πάνω σου σε όλα, είσαι πιο δυνατός! Βέβαια φοβάμαι μην ξαναγυρίσω στα ίδια..αλλά είναι στο χέρι μας να το αποφύγουμε, έτσι δεν είναι? Αγαπήστε τον καινούριο σας εαυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. κ εγω παιδια στην προσπαθεια... Ειμαι ηδη στην πεμπτη μερα χωρις τσιγαρο. Ηδη νιωθω την αλλαγη στην αναπνοη μου, στις αντοχες στο γυμναστηριο, στα μαλλια μου κ στην ενεργεια μου! Απλα ξυπνησα ενα πρωι μετα απο ξενυχτι κ πολλα ποτα και τσιγαρα και ειπα τελος, Το σιχαθηκα πραγματικα. Καπνιζα 16 χρονια. Ολα στο μυαλο μας ειναι, οσο σκεφτομαι τι δηλητηριο εβαζα μεσα μου τοσα χρονια δεν μου λειπει καθολου κ ας ειμαι στην πεμπτη μερα (που υποτιθεται ειναι δυσκολο κ σου λειπει τρελα). Κοψτε το ολοι μην δηλητηριαζετε αλλο τον οργανισμο σας! Εφη 32 χρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. αχ κουραγιο μας ολα ειναι μεσα στο μυαλο μας. 3 μερες χωρις... εχω ακομα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ένας μήνας ακριβώς χωρίς τσιγάρο. Κάπνιζα 25 χρόνια και το έχω κόψει 2 φορές για έναν χρόνο. Κάθε φορά που το έκοβα ένιωθα περήφανος και κάθε φορά που το ξανάρχιζα ένιωθα αποτυχημένος. Το λάθος που έκανα είναι πως πίστευα ότι όποτε θέλω μπορώ να το σταματήσω. Μεγάλη πλάνη... Δυσκολεύτηκα να το πάρω απόφαση και παρότι πέρασε ένας μήνας είναι φορές που μου λείπει πολύ. Αθλούμαι εντατικά και αυτό βοηθάει. Περισσότερο απ' όλα βοηθάει η κόρη μου, 10 μηνών!
    Καλή δύναμη σε όλους-ες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 25 μερες χωρίς τσιγάρο...ούτε τζούρα! Είμαι 44 χρονών και κάπνιζα περίπου 20 χρόνια, στις αρχές 2-3 τσιγάρα την ημέρα και κατέληξα μισό πακέτο την ημέρα! Δεν ξέρω...απλά το σιχάθηκα! Νομίζω ότι το σώμα μου ποτέ δεν το ήθελε πραγματικά, γιατί κάθε φορά που καπνιζα έπινα άπειρο νερό να φύγει η πικρίλα ή έτρωγα ό,τι νάναι για να φύγει η μυρωδιά! Τότε γιατί κάπνιζα; Δεν ξέρω. Η δυσκολία μετά τη διακοπή δεν ήταν ότι μου έλειπε η νικοτίνη, ήταν ότι είχα συνδέσει πολλές λειτουργίες με το τσιγάρο. Δουλειά, καφές, έξοδος κτλ. Δεν έκοψα καμία από αυτές. Μόνο τον καφέ έκοψα για ενα 10ήμερο πίνοντας κρύα σοκολάτα και χυμούς! Μετά άρχισα να πίνω έναν την ημέρα χωρίς να νιώθω έλλειψη.
    Αυτό που με βοήθησε είναι ότι διάβασα πολύ για το τσιγάρο και το τι κάνει και κάθε φορά που ένιωθα επιρρεπής ανέτρεχα σε άρθρα που βοηθούσαν να μην κυλήσω...
    Πράγματι όλα είναι στο κεφάλι μας....απλά επαναπροσδιορίζεις τον εγκέφαλό σου και τον μαθαίνεις να λειτουργεί από μόνος του και όχι με φάρμακα! Καλή τύχη σε όλους και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 2016.καπνιζα απο τα 11 ειμαι 23,5 μερες χωρις τσιγαρο,εχω δυναμη το ευχαριστιεμαι και σιγα σιγα αρχιζω για πρωτη φορα να γνωριζω τα πραγματα απο μια αλλη πιο καθαρη ,φαντασου πως δεν ξερω δεν θυμαμαι πως ειναι η ζωη χωρις τσιγαρο αυτο και μονο ηταν προκληση για μενα.Καθε μερα ξυπνουσα και παρατηρησα πως μετα απο τον υπνο επαιρνα πιο πολυ αερα στα πνευμονια και ενοιωθα καλυτερα ενω οταν καπνιζα το 2 το 3 και παει λεγωντας δεν ενοιωθα αερα στα πνευμονια σαν να μην ανασαινα ,συνεχισα τις μερες μου ετσι μεχρι που ξυπνησα μια μερα (ειχαν ξεκινησει η διεργασιες ασυνειδητα για την διακοπη του τσιγαρου τις προηγουμενες μερες)επαιρνα ανασες και εβλεπα την διαφορα στην αναπνοη ειπα τελος ως εδω.εστριψα ενα τελευταιο τσιγαρο για το αντιο και για να μου δειξω πως δεν μαρεσει το θεμα ηταν πως ηταν το πρωτο της ημερας και ηταν ωραιο αλλα γνωριζω πως τα υπολοιπα ειναι μουφα,δεν το καπνισα μεχρι το τελος καν το εσβησα και υποθεση τελειωσε εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΞΕΚΙΝΑΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟΥ. ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩς ΕΙΡΘΕ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΩ. ΤΟ ΣΙΧΑΘΗΚΑ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΧΘΡΟΣ ΜΟΥ. ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2 ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ. ΕΝΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΠΩς ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΓΑΡΟ (ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ) ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ...ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ..!! ΔΕ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ. ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑΩ. ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ....ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ.....!!!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ ΤΟΥ...! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μάγκες καλή δύναμη σε όλους όσους προσπαθούν να το κόψουν μαζί τους και εγώ. Ένας λόγος να το κόψω εδώ και τρία χρόνια ήταν ο εξής... Είχα πάει τον θείο μου για χημειοθεραπεια σε ένα ογκολογικο νοσοκομείο. Ήταν τέτοιο το σοκ που έπαθα και οι κουβέντες με ανθρώπους που έκαναν χημειοθεραπειες που με βοήθησαν να το κόψω. Οπότε όταν σκέφτεσαι αν μπορείς να το κόψεις, κοίταξε στον καθρέφτη σου...είναι το φως μας και όχι το σκοτάδι μας το οποίο μας φοβίζει μερικές φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Παιδιά φανατικός καπνιστής και εγώ επί 17 χρόνια ετών 36. Το εκοψα σένα βράδυ και από τύχη,κανοντας μία αξονική για ένα πόνο που είχα στην πλάτη και μου βρήκαν εμφυσηματικες κύστες οπότε καταλαβαίνετε έπρεπε να το κόψω. Ήταν τόσο μεγάλο το σοκ και ο φόβος που δεν το ξανακουμπησα αλλά έχω πάθει φοβία και αντί να νιώθω καλύτερα νιώθω ορισμένες φορές ότι χρειάζομαι και άλλο αέρα. Βέβαια έχω κάνει σπειρομετρησεις και όλα καλά.Η ουσία είναι ότι μετά από 1,5 χρόνο μπορεί να έχω τα ψυχολογικά μου γιατί ήμουν μανιώδης καπνιστής αλλά βλέπω φως στο τούνελ.. Εύχομαι κουράγιο και δύναμη σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. κι εγω μολις το κοψω για 1 ημέρα μονο, νιωθω ότι δεν μου φτάνει ο αέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. κι εγω μολις το κοψω για 1 ημέρα μονο, νιώθω ότι δεν μου φτάνει ο αέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 7 μερες...θα το κρατησω....το υποσχομαι στα παιδια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. 24 Ιανουαρίου 2017 36 ημέρες χωρίς τσιγάρο. Μετά απο 30 χρόνια λέω ΄ότι τα κατάφερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Πεταμένα λεφτά! Όποιος θέλει να το κάψει μπορεί μόνος του! Χωρίς καμία βοήθεια από τέτοια! Πρώην καπνιστής 10 χρόνων με 35 τσιγάρα την ημέρα τουλάχιστον. Έκανα πολλές προσπάθειες με και καλά βοήθεια. Στο τέλος έκανα μια προσπάθεια μόνος μου χωρίς χημειες στον οργανισμό μου και εδώ και 2 μήνες έβαλα τέλος στο τσιγάρο. Μόνος μου! Χωρίς υποκατάστατα! Μόνο η θέληση μας μπορεί να τα καταφέρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕΚΟΨΑ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΓΙΑΤΗ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΧΑΠ ΚΟΒΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΥΠΕΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. σημερα 14 μηνες χωρις τσιγαρο,μετα από 40 χρονια καπνιστης.Σωθηκα τιποτα άλλο.αρχισα και γυμναστηριο και νιώθω ξανα παιδακι.....και κόβεται πολύ ευκολα.θελει μονο αποφαση..καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πριν από μερικές εβδομάδες ξαφνικά σιχάθηκα το κάπνισμα. Από τα 14 που ξεκίνησα έως σήμερα που είμαι 47, είχα πλήρη επίγνωση αυτού που έκανα. Όμως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, που μετά από 33 χρόνια (κυρίως στριφτό) είπα ότι κάπνισα όσο ήταν να καπνίσω. Είχα δοκιμάσει με ηλεκτρονικό τσιγάρο να σταματήσω, αλλά με πείραξε στα πνευμόνια. Έτσι, πριν από μέρες είπα ότι δεν το θέλω άλλο κ πως-αν κ κάπνιζα γύρω στα 10/ημέρα στριφτά κ πολύ λεπτά-θα μου άρεσε να το ξεφορτωθώ.
    Δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί, αλλά μέχρι στιγμής καλά πάει, χωρίς εξάρσεις, με φουλ δουλειά, πολλά προβλήματα κ άγχος άφθονο. Είμαι στην τέταρτη μέρα άκαπνη κ δεν έχω πάθει καμμιά υστερία. Το πολύ-πολύ να τραβήξω μερικές τζούρες από το πιπάκι της νικορέτ ή να τσιμπολογήσω.
    Παιδιά, είναι συγκλονιστικό πώς σε ελάχιστες ημέρες προλαβαίνει να αλλάξει η γεύση κ η αίσθηση της απεξάρτησης από την αηδιαστική γεύση.
    Θα δείξει κ θα είναι πράγματι ενδιαφέρον να δω τί σημαίνει να ζω για πρώτη φορά χωρίς τσιγάρο στη ζωή μου.
    Ας το κόψουμε πριν μας το κόψουνε!!!
    Καλή επιτυχία σε όλους που βρίσκονται σε απεξάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή