23 Ιαν 2008

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ - Δες το βίντεο




1 σχόλιο:

  1. τώρα που το έκοψα μαχαίρι κατά λαβα τι έχω προκαλέσει στον εαυτό μου 15 χρόνια τώρα μόλις το έκοψα το δέρμα μου έλαμψε και μάλιστα έχασα και 6 κιλά γιατί περπατάω και τρέφομαι υγιεινά με φρούτα και λαχανικά για να βελτιώσω συνολικά την υγεία μου.... το τσιγάρο είναι ένας φαύλος κύκλος , πλέον ανεβαίνω τις σκάλες μονομιάς και κάθε πρωί ξυπνάω ευδιάθετη... είμαι 30 χρονών και όλοι όσοι με ξέρουν μου λένε ότι πλέον μολις σε ένα μήνα δείχνω 25αρα.... Όταν έρχονται σκέψεις στο μυαλό μου να ξανακαπνίσω, κάνω βόλτα και διαβάζω τις συνέπειες και έτσι το βγάζω από το μυαλό μου... Οι πρώτη βδομάδα είναι δύσκολη μετά η εξάρτηση είναι διαχειρίσιμη. Ας πούμε όλοι οι καπνιστες αυτο το φθινώπορο θα είναι μια νέα αρχή, χωρίς τσιγάρο ώστε το 2014 να κάνουμε όλοι μια νέα αρχή στην ζωή μας, ανανεωμένοι και χωρίς τσιγάρο... Η ζωή είναι γλυκιά είναι κρίμα να την χαρα μίσουμε για 2 λεπτά στιγμιαίας ευχαρίστισης... Προσωπικά από την εμπειρία μου μέχρι τώρα αυτό έχω αποκομίσει , το τσιγάρο το έκοψα πλεον μια και καλή με την δεύτερη προσπάθεια , αλλά έτσι έιναι, πρέπει να δοκιμάσεις να το κόψεις για να το καταφέρεις τελικά.... Εστω και μια τζούρα σε γυρνάει πισω... Καλη επιτυχία και καλή υγεία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή